KOSZYK JEST
PUSTY

604907350

sklep@poledix.pl

Reklamacje

Reklamacje

1. Klient przed dokonaniem odbioru produktu winien sprawdzić stan dostarczanej mu przesyłki w obecności osoby, która ją dostarczyła. Osoba dostarczająca przesyłkę ma obowiązek przyjąć zgłoszone reklamacje i dokonać spisania protokołu szkodowego opisującego stan przesyłki w momencie dostawy wraz z jej widocznymi uszkodzeniami. Klient może odmówić odbioru przesyłki uszkodzonej.


2. Każdy klient ma prawo do złożenia reklamacji tytułu naruszenia praw klienta w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Kupujący traci te uprawnienia, jeżeli w w/w terminie nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie.


3. Reklamacje w formie pisemnej należy kierować na adres pocztowy: Firma Handlowa POLEDIX Edyta Kmieć, ul. Batorego 13/10, 97-300 Piotrków Trybunalski. Nabywca powinien także dostarczyć reklamowany towar wraz z dowodem zakupu reklamowanego towaru i opisem reklamacji (opis wady, okoliczności powstania, w tym datę jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru).


4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni, od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, a gdyby nie było to możliwe, to poinformuje klienta w tym terminie o czasie potrzebnym na rozpatrzenie reklamacji.


5. W przypadku uznania reklamacji, produkt zostanie wymieniony na wolny od wad i ponownie dostarczony Kupującemu na koszt Sklepu. W przypadku braku możliwości dokonania zamiany Sklep w terminie 7 (siedmiu) dni od rozpoznania reklamacji zwróci Nabywcy wpłaconą kwotę na wskazany przez niego rachunek bankowy.


6. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl